Találkozás - Dunaújvárosban








Szeptemberben két találkozás is volt kis barátainkkal, akikkel a nyáron együtt táboroztunk.

11-én vasárnap egy bográcsozással egybekötött tini-találkozó volt a solti Dunánál. Gyönyörű környezetben, igazán szép időben. Jó beszélgetések, finom ebéd és jó hangulat jellemezte ezt a találkozót.

Elhatároztuk, hogy minden hónap második vasárnapján, legközelebb október 9-én találkozunk.

Minden alkalommal szeretnénk valami érdekeset tenni. Például elmenni, felfedezni a környékbeli tavakat, kastélyokat vagy a budapesti állatkertet.
Reméljük, egyre több fiatal csatlakozik hozzánk, hogy együtt legyünk, jókat beszélgessünk és szép dolgokat, helyeket lássunk.

14-én szerdán is volt egy találkozónk. Ekkor a 11 év alatti gyerekekkel találkoztunk. Azokkal, akikkel a nyáron együtt táboroztunk. Elég sokan voltunk - és örömünkre néhány szülő is eljött.
Megnéztük a nyáron készült képeket. Beszélgettünk élményeinkről, énekeltünk és egy közös tablót készítettünk.
Elhatároztuk, hogy minden hónap második szerdáján fogunk találkozni, tehát legközelebb október 12-én.
Jó lenne, ha minél több gyerek csatlakozna hozzánk. Szeretnénk beszélgetni, dalolni, kreatív alkotásokat készíteni.
Az én titkos vágyam, hogy Dunaújvárosban is megalakuljon a Mosoly klub, ami már sok helyen működik az országban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Jelenések könyvének szimbólumai

Ábrahám

Az édenkert